23 Temmuz 2023 Pazar

382

OT Dergisi - Temmuz 2023 Sayısı

Mizah dergilerini saymazsak baştan sona okuduğum ilk dergi oldu (Onu da buraya yazacağım, hakkını vereyin diye.)..  Ama çok sıkıldım okurkenn 😭😭😭

Derginin sonlarına doğru Mecnun'un "Adam kütlürlü siz nerelisiniz?" sözü aklıma geldi.. (==> Aydınlanma, ışıma..)

Ama hakikaten güzel bir dergi, dolu dolu.. Ben alışkın değilim kültürlü olmaya..


...

Böyle işte; sinemadan, tiyatrodan dem vuruluyor.. Siyaset&felsefe&psikoloji hatta toplum psikolojisi alanında yazılar vardı. Bunları içselleyerek okudum da. Özellikle tiyatro yazılarını okurken küt oldum bildiğiniz.. 

Seçimlerle ilgili bir yazı vardı.

Anekdotlar vardı..

Güzeldi yani..

...

↑↑↑ Güncel edebiyatta benim gibi olmayın ben kötü bir örneğim arkadaşlar.. Tarihin derin sırları ve yokluğa damga vurmuş gizlerini araştırıp bunları anlama ve bunlardan kendime (ve etrafımda olan bitene dair) dersler çıkarmada ben daha iyiyim.. 

Aslına bakarsanız hep aynı şeyler yaşanmış tarihte. Ve sonuçları da aynı olmuş.. Ama biz okumadığımız için bilmiyoruz. Birebir eskilerin yaptığı hataların aynısını tekrarlıyoruz.. Körlük.. Saramago.. 😐😐 (dergi mi okudun rukiye niye böyle espriler yapıyorsun?)..



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder